Liiton kevätleiri

Liiton kevätleiri vierailevine opettajineen ja dan-graduointeineen järjestetään perinteisesti maalis-huhtikuussa. Kyseessä on Pori Jazz leirin ja Helsingin syysleirin ohella yksi suurimmista vuosittaisista kendotapahtumista Suomessa. Kevätleirin leiripaikka vaihtelee, viime vuosina kevätleiri on järjestetty mm. Kotkassa ja Lahdessa. Kevätleirille saapuu perinteisesti huippuopettajat ja noin 100 kendon harrastajaa ympäri Suomea ja muutama myös ulkomailta. Kevätleirillä pyritään järjestämään dan-graduoinnit ja salimajoitus kaukaa tuleville.

IN ENGLISH

FKA Spring Seminar is one of the biggest annual kendo events in Finland along side with the Pori Jazz Camp and Helsinki Autumn Seminar. With visiting high level senseis and more than 100 participants the athmosphere is great! There will most likely also be possibility for grading of kendo dan levels from 1st Dan to 4th Dan. Stay tuned and come join us!

Alustavien tietojen mukaan keväällä 2020 järjestettäisiin ensin maalis-huhtikussa Helsingissä Dan-leiri ylemmille daneille / ohjaajille ja sitten toukokuun paikkeilla Jyväskylässä koko kendoväen yhteinen Kevätleiri.