Liiton Kevätleiri 2023

Vuonna 2023 liiton kevätleiri järjestetään Jyväskylässä. Alustava ajankohta on 1.-2.4.2023. Lisätietoja tulossa lähempänä, pysy kuulolla!

Liiton kevätleiri vierailevine opettajineen ja dan-graduointeineen järjestetään perinteisesti maalis-toukokuussa. Kyseessä on Porin kesäleirin ja Helsingin syysleirin ohella yksi suurimmista vuosittaisista kendotapahtumista Suomessa. Kevätleirin leiripaikka vaihtelee, viime vuosina kevätleiri on järjestetty mm. Kotkassa ja Lahdessa. Kevätleirille saapuu perinteisesti huippuopettajat ja noin 100 kendon harrastajaa ympäri Suomea ja myös ulkomailta. Kevätleirillä on pyritty myös järjestämään dan-graduoinnit ja salimajoitus kaukaa tuleville.

IN ENGLISH

FKA Spring Seminar is one of the biggest annual kendo events in Finland along side with the Pori Summer Camp and Helsinki Autumn Seminar. With visiting high level senseis and more than 100 participants the athmosphere is great! There will most likely also be possibility for grading of kendo dan levels from 1st Dan to 4th Dan. Stay tuned and come join us!