Maksut ja vakuutukset

Vuodesta 2019 lähtien liiton maksuja ei enää hoideta kootusti seuroittain vaan kukin harrastaja hoitaa omat maksunsa Suomisport-verkkopalvelussa, jonne jokaisen harrastajan täytyy henkilökohtaisesti käydä rekisteröitymässä, pois lukien juniorit. Junioreiden vanhemmat rekisteröityvät järjestelmään omilla tiedoillaan ja maksavat lastensa maksut oman Suomisport-profiilinsa kautta. Lukekaa tarkemmat ohjeet alla olevasta maksutiedotteesta ja Suomisport-ohjeesta.

Seurojen pitää nimetä omalle seuralleen Suomisport-pääkäyttäjä ilmoittamalla pääkäyttäjän nimi ja sportti-id (6-alkuinen numerosarja Suomisportin käyttäjäprofiilissa) liiton Suomisport-vastaavalle Jukka Uusisalolle, jukka.uusisalo@fka.fi. Pääkäyttäjä hallinnoi seuran tietoja Suomisportissa ja toimii seuran yhteyshenkilönä liittoon päin Suomisportiin liittyvissä asioissa.

Seurojen on suositeltavaa tehdä maksuturvasopimus Suomisportin kanssa, jolloin myös seuran omat harrastusmaksut voidaan periä seuran jäseniltä Suomisportin kautta. Maksuturvasopimuksen tekemiseen tarvitsette yhdistysrekisteriotteen sekä pöytäkirjaotteen, josta käy ilmi nimenkirjoittajien valinta.

Maksutiedote vuodelle 2019

Lataa tiedosto (PDF, 439KB)

Suomisport-ohje

Lataa tiedosto (PDF, 1.23MB)

VAKUUTUKSET

Kaikilla liiton jäsenseurojen jäsenillä on liiton kautta otettu ryhmähenkilövakuutus kendo-, iaido- ja jodotapaturmien varalle vakuutusyhtiö TURVA:ssa. Tämän vakuutuksen tarkoituksena on varmistaa, että kaikilla harjoittelijoilla on liitossa harjoitettavat budolajit kattava minimivakuutusturva. Aktiiviharjoittelijoille ja kilpaharrastajille FKA suosittelee vakuutusten omatoimista kilpailuttamista laajemman vakuutusturvan varmistamiseksi. Alla lisätietoa vakuutuksista.

Vakuutustiedote harrastajille (2011)

Lataa tiedosto (PDF, 86KB)

Vakuutustiedote toimihenkilöille (2010)

Lataa tiedosto (PDF, 62KB)